Tuesday, April 25, 2006

特別報道

太可怕了
我居然寫起詩
http://spaces.msn.com/secretgarden25/

8 comments:

Anonymous said...

都唔恐怖o既,我都寫過d唔知寫咩o既野~

Anonymous said...

順道看了你的舊文~

Thomas said...

咁有無順道講返句野?

話說回來,「我會寫詩」這行為相當恐怖(一個從來未寫過詩的理科佬),但係「dun」出來的那個物體,又幾ok喎。

Anonymous said...

我嚮自己個blog度寫左句,「既迷茫,又可
愛」~ 哈哈~

哈,你舊物體好重「台灣味」~

Thomas said...

見到你話「既迷茫(惘),又可愛」就好鬼驚。

居然用「可愛」,毛管都桐埋呀,死仔。

係嫁,我在文化上係一個台灣人,爭在唔識寫注音同講普通話。

Anonymous said...

我都諗左一諗,好唔好用「可愛」呢個字,但諗起你o既少男情懷,都覺得呢個字都甚為貼切~

Thomas said...

你用少男情懷來形容區區,好鬼驚慄。
不過在感情方面,我承認我是拒絕長大。

只因覺得,在成人世界裡的那種愛情,包含了太多的無奈、妥協和身不由己。

趁自己還算有點青春的時候,趁自己還算跌得起,跌倒了還未有麻木,還會覺得痛的時候。

我還會追尋理想中的愛情關係,即使我知道,這很烏托邦。

當然,好人卡呢,就真的不要太多。
:-P

Anonymous said...

我同你呢挺人,好快絕種就真~

我依然相信,理想中o既愛並非夢幻,而可以做到的