Sunday, April 09, 2006

短打(三)

寫得太多思想(尤其通通都是感情、寂寞等話題),再寫下去,不悶死人也悶壞自己。
還是見好就收,來點生活。

1. 清明節正日,在睡不夠五小時的情況下,要拜外公,十級渴睡。理所當然遲大到。(這是我一家的遺傳,除了老豆。一家-老豆=阿媽+仔,所以遲到的壞習慣,實際只是我跟阿媽才有)上山之際,看到迎面是外婆一家正在落斜路。今次真係遲得離譜o左少少......最後我同老媽上去,裝o左一注清香。外公,最緊要有心o者,你唔介意呵?sorry :-P。

2. 同日基本上係家庭日——即係Hea。拜完山飲茶時同阿姨講起今年想去西藏,點知畀佢大返轉頭:「我地九月去新疆,你o黎唔o黎?」去新疆呢就唔係唔夠薑,係唔夠錢同假期o者,望住呢對旅行夫妻,真係......

我阿姨同姨丈,的確係我識得的人之中,旅行界別的傳奇人物。因為旅行而認識、拍拖、最後結埋婚,以佢地咁多年旅行的使費,相信生多三個來養都仲會有突。要講佢地的故仔,會好鬼長,都係講住咁多,釣o下你地癮先。其實我兩個舅父去旅行都去得好勁,我都非常好(可惜細個亦非常莫財)又唔見我阿媽係旅行迷,真係怪。

3. 都係清明節。今次要特別提o下阿Yan。(我都知你有睇呢度的) Yan係返上一份工識的part-time同事,非常之好傾同鍾意食,以前每個星期六都會搵佢食飯,然後係咁傾係咁傾,傾到佢真係放完飯要返去為止,都雞啄唔斷。但自從小弟返明記之後就好耐無見過,難得放日假,當然順道去德福探個班,再遊地鐵河送埋你返去又點話。
講真,你肥o左少少啦(又無你講得咁嚴重),但照你咁忙法,過多個零月就瘦返唔止啦,同埋我始終都係覺得你以前太瘦,肥多DD先好睇嘛。

4. 昨天凌晨,開了DVD機播李傳韻的《弦嗚》,聽著看著,直到晨光初露。

我不否認當初喜歡李傳韻,是因為發覺他跟自己很像:同樣一個胖小子、都是1980年出生、有過強的表演能量、不大適應社會、理想第一、有熱情、不拘小節,同時不修邊幅。
當然有更多的,只是自己一廂情願的投射。至少,我沒有他在音樂的天資、毅力和專注。

作為樂迷,要為他爭鳴一句:李傳韻,不是只有技術而沒有感情的拉小提琴機器,表演時不是一定要面部肌肉抽搐,才是好的演奏家;他的感情或許不會深邃如海,但這個25歲的大男孩,他很努力將感情都灌注到每首歌曲裡面。請用心聽他的音樂,不要只是看著他的臉,要不,你會錯過太多。

7 comments:

Anonymous said...

都唔係丫,我都鍾意睇。

鍾意去旅行o既人,真係好夠薑~

Anonymous said...

心血來潮update左財經鐵三角,

講起旅行,已經無左年輕時既熱誠.

Thomas said...

Stan,說起來,真的有點內咎,鐵三角當初還是我找你一起寫的,到頭來反而是我丟下了。

維,我本來已經寫得太多思想/感情雜記,就是你不這樣說,我遲早也是「姣婆守唔到寡」,不甘寂寞,會再向大家傾倒感情廢物,到時你不要收我排污費就好。

Anonymous said...

不一定是鐵三角呢,其實你也可以找你的朋友一寫.反正無論怎樣,我也會寫下去.

講起旅行呢,沒有車是不行,可是我卻沒有駕駛執照,去年我到魁北克,狼狽得很.英國西南部的郊野公園,其實很值得一行,從前聽古人(都是30,40年代)說由Southampton一直行去Dorset,現在都發展了公路,根本沒路可行,所以得由西南部某處開始.

Anonymous said...

哈,排污一向係用者自付,反正係你自己o既地方~

Qnie said...

中意去旅行就係夠薑啦咩?咁我都幾薑。

我因為《和我在一起》而愛上李傳韻,可惜當時找一張他的cd一點不易。

Thomas said...

Q,
我有兩隻佢的碟《Salut d'amour》(愛的致意)和《弦鳴》。《弦鳴》是DVD。
能夠看到李傳韻在拉奏而不只是聽,感覺會更豐富一點。
他的琴聲真的很棒,真切而富有生命的熱度,是我喜歡的原因。

你不只夠薑去旅行,將自己的人生帶到彼方,這一點更夠薑。
幾時「dun」返個麗江人出來:-P