Friday, January 30, 2009

亂寫亂Quote

1.「痛苦是難免的,頽喪是難免的,但苦中作樂,頽中奮發卻是一種選擇。」--自己

2.「出得嚟行,預咗要還,拍得拖就要預咗會散。」-- 死黨 Ray

3.「其實拍拖超過兩年都未結婚嘅,就要有心理準備會散。」-- 友人「媽媽」

4.「陰間凸手憎蔭財表示,由於金融海嘯會造成大量新移民來冥,已斥資8億磅溪錢,預計創造4千4百萬個見習孟婆職位,憎並承諾會買多幾個煲,確保鬼鬼有湯飲。」
-- 與峰子在msn吹水,說陰間有「孟婆湯自動售賣機」後撞出來的對話。

5.「老婆,我們這麼多年來都為錢憂心,看見你整天同仔女愁眉苦臉,我都唔知點算好。今年我實在諗唔到可以送乜嘢畀你,如果這樣可以解決我哋宜家嘅困難,我諗你應該會開心一點。 最愛你的老公」
--與小藍藍 Jam 漫畫題目時,隨手寫下劇情中訣別咭的內容。

No comments: