Friday, June 30, 2006

回鄉

思鄉,就回鄉。
今日返明記,好開心。

6 comments:

Anonymous said...

我擰轉頭見你同史提芬行入黎,冇乜特別感覺...因為我以為你剛在十六樓整完個版返落黎.哈!

Thomas said...

咁即係話我在明記精神長存,哈~~~

Anonymous said...

長期有個鬼影坐嚮你本來個位度~ 哈哈~

Thomas said...

chacha,我今日又返?去,不過你放假唔見我。

成日回鄉,總是有點怪怪的~~

Anonymous said...

你都好過我當日俾施總寸:

「阿維,你一返黎,我地就有同事走~」

(-__-")咁咪唔返去law~

Thomas said...

我都唔敢同施老總講野呀,點知會唔會寸得仲應O的......
早放工又近,或者都會再返去的,點講都未同大家唱過K。