Monday, June 05, 2006

夜深

我現在要出門。採訪。
真的。我都不相信。

19 comments:

Anonymous said...

有種享受挑戰的感覺麼?

Thomas said...

回來了。
是學到一點東西。
但過程本身,我覺得很crazy。

Anonymous said...

記者是否應該有心理準備隨時出擊?

Thomas said...

如果那是一單值得做的新聞的話。

Anonymous said...

o下?
莫非又要你去跟爸士阿叔
今天睇報紙都有佢啊
話佢乜鬼唱k?骨沖涼減壓等返工

Anonymous said...

我覺得你老細已經掟左你落海...

Anonymous said...

跌進海 驚險之際 前面有某座潛艇
《運》 側田

Thomas said...

早就下海了,Book A港聞連我只得4個人,怎能不下海?
單是今期就寫了四版,係乜野就自己估啦。

峰,多謝力撐。

Anonymous said...

寫自己故仔,有滿足感嘛?

Anonymous said...

我好鍾意chacha的回覆 XD

Thomas said...

五味交雜。

葉,你居然會同女仔(chacha,仲係一個靚女,信我)傾計?好驚呀~~~

Anonymous said...

你咁講我又想亂入一下 ~_~
佢和靚女傾計的能力可能只限於用電腦...

Anonymous said...

多謝Tabris_erik的欣賞啊!
大家為乜大驚小怪?一陣搞到呢位新朋友唔敢同我傾計呀.

Anonymous said...

chacha迷到我呢個阿伯都有d意亂情迷添~

Thomas said...

終於上到網。

chacha,寫自己的故仔,有滿足感,但這裡實在太辛苦了。
現在是在看意志跟身體,那一邊先倒下來。

Anonymous said...

點解我唔同得女仔傾計? 我每日接觸的女性數目應該唔會比你少(一定比月巴多),但係靚唔靚就唔知lu

我面對面就同乜人都唔識講野家啦,同埋呢到係blog黎家,我係呢到talk得就得啦~

Anonymous said...

to 肥樹熊:

我覺得你意志會先倒下來

Anonymous said...

你見到的女可能比我接觸到的男+女數目更多也說不定

我做的可是自閉的工作, 相信我每天不刷牙上班也沒有人發現~~

Thomas said...

chacha,某男版友叫我問你,可不可以add你條link上我個blog處?