Wednesday, October 11, 2006

朋友喜相逢

凌晨一時十七分,忽然有上面這一句閃進腦中。

*早陣子老友飯後啡聚,又談起這話題:「你肯拍拖未?」……老問題老答案,其實唔係肯唔肯,係未遇到o者,又或者遇到但係追唔到,我都無計。我好想好想拍拖結婚,但o個個一定要係我好愛好愛的女仔,ok?任志Ray話過,男人年紀愈大愈有市場喎,算是自我安慰啦。
不過,有時候一個人的生活,真的十分自由自在,自問有時我幾喜歡一個人獨處,可以喜歡到有點自閉的地步,如果認識我的人看到,或許也不相信那個是我吧。

**很少食飯的時候在家,很少睇電視。無線無厘頭炒冷飯播返梅艷芳,原來今天是阿梅的生忌。看到阿梅我就想起她遺世的另一半──陶吉吉。
這個跟她神交的男朋友在她離去後寫了首《她的歌》,我一直很喜歡陶吉吉,人和歌都喜歡,但最佩服的是他在阿梅走後,也敢於向全世界表白那份情。一直說對感情心如止水的梅,應該是知道自己時日無多,只是不想累人才說不吧。吉吉與阿梅有點忘年的戀愛,因為阿梅的死而無法開花,是遇見太遲?郤是望斷天涯陰陽永隔的縷縷情絲,只差一點偏偏不能相聚的無盡缺憾,令時間永遠要凝結在這一刻,悽美無比而嚙人心扉。

在我眼中
春夏秋冬在那一刻已變成了永恆
荒蕪的心不要別人懂
她是我不想醒來的夢
anita ~

***開始:工作開始上手,開始想更上層樓,上司開始有更高的要求,開始自己尋找故事,開始駁老闆的觀點,開始多了一個人工作,開始儲錢,同時開始大駛(猴子,我認想買Canon 400D,好未),開始忘掉那只屬於你的感覺,但偶而又開始再想起你,開始覺感冒,樂信速速到,不如重新開始,開始再行山,但不是為了你,開始想投資,開始要守秘密,開始覺得父母漸老,開始要當孝順仔,開始……
萬物有始,何時終止?

8 comments:

Anonymous said...

「肯拍拖未?」
我身邊朋友從不問我呢個問題~ 可能仲後生~ 哈哈~

Anonymous said...

男人年紀愈大愈有市場 - 係事實!
宜家demand大過supply, 我三十都未擔心, 更何況你呢個年紀.

"緣"到橋頭自然直...

Anonymous said...

乜陶吉吉真係同阿梅有咁既關係的嗎? @.@

Anonymous said...

我淨係知佢有份扶靈。

Thomas said...

--陶吉吉係鍾意阿梅的,但好像無機會開始(或者是短時間的地下情)。

--「男人年紀愈大愈有市場」係咪事實我真係唔知,男女供求失衡之說亦無乜理(雖然自己做過呢類專題不下n次),刻下最最迷惘的唔係要同邊個一齊,而係不斷咁質問自己呢d係寂寞、係需要,定係愛,不想害己害人。
人生中的大部份時間,都要面對心中的陪審團,晚晚上演一次《十二怒漢》。

--維記,唔好晒後生,他朝君「心」也相同呀。

Anonymous said...

哈,你同我定~

Anonymous said...

「刻下最最迷惘的唔係要同邊個一齊,而係不斷咁質問自己呢d係寂寞、係需要,定係愛,不想害己害人。」
同感。:)

我覺得愛情唔係計數,一個男/女仔可以好多人鍾意,亦可以完全無人鍾意。
一人配一個?銀行招股咩!

Qnie said...

喂,你地班男人會唔會諗得太太太太太太過多呀。
咪玩啦,晚晚《十二怒漢》。
個問題可以簡單好多o既。