Tuesday, December 12, 2006

903 club 記事

Dec 6
我們好像是在這天交吉的。大伙兒站在殘黃而有點掉落的柚木地板上指手劃腳,七個人一齊發同一個夢。就算過多幾年,大家要結婚生仔創業養家,這個夢亦曾經存在過,快樂過就很足夠。
記得個多月前仲叫過一個人唔好發夢……或者夢與現實的界線從來都分不清,尤其當你還有能力維持夢境的時候。

Dec 10
開工做選委會assignment之前,晚上走了上去舖一個鐘頭地膠,個工程其實等於批蕩牆壁,不過對象是全屋的地板……
衷心感謝盧師父,你就算唔做宜家呢行,唔走去畫畫,做三行都絕對可以搵到食 :-P

Dec 11
晚上很悶,找了熊仔食飯,兩個男人無無聊聊,又走上去看地板乾了沒有。很快有個地方可以放書,一想起家中書城之圍剋日可解,一走上書店又發癲勁買~~
或者一個人尋求快樂滿足的感覺,本來就好簡單,大伙兒有個地方,可以玩可以hea可以笑可以喊就好足夠,懶理此刻身邊有無個人,又或者還有幾多個有可能,此刻亦覺得太煩,通通暫且放下好了。

3 comments:

Anonymous said...

先生...
903也不是Bag of Holding....
它也有極限的 ~_~

Anonymous said...

哈哈,醒目呀,「紅顏知己」,唔怪得之我咁錫你。
我發現左個絕佳偷情勝地,幾時得閒一齊去?

Anonymous said...

TO: 月巴
bag of holding 都有唔同size的,都係唔同既容量

TO: 肥樹熊
我做得咁?西既話都可以做三行的話,咁D真正既三行師傅就真係唔洗搵食LU~

btw,一樣,我手畫都可以搵到食的話,我以前學畫D同學既畫咪天價?! @.@