Tuesday, September 11, 2007

俯首甘為甘乃威




昨日,看見電視上那個欲哭無淚的男人,突然很感同身受。

有時真係會諗,點解自己做人要做得咁窩囊?
X,咁不如唔好做啦。

我真係唔想咁委曲求全,我知你多嘢做,我知係你M到,但係我都有情緒o架,點解舖舖都係我唧,唔通真係個樣好恰啲?

「七年之後又七年,廿一年都嚟緊頭啦,老細。」阿甘生在鏡頭前,死撐起一副家嫂臉,「黨已俾咗機會我哋」、「我覺得陳太係最適合嘅人選」、「我唔會退黨」,口中說話同心中所想的愈來愈遠,隔著電視彷彿看見有一層透明的外皮,那皮,在吹脹。

明明看著電視機,突然間,卻覺得自己好像在照鏡。
我唔要做甘乃威囉。

4 comments:

峰子 said...

寫得幾正喎!:)
人地都好慘架,鬼叫人地分分鐘出葉劉咩!:P

Anonymous said...

要甘乃威化(Kumarwailization),唔該預埋我。

飯民冇所謂第二梯隊,玩老人政治仲勁過中共。比我,入聞建聯,拎多D著數,上上面做生意算吧啦。

論區議員表現,甘乃威幾好,好過何秀蘭多多聲。

張賢登、甘乃威、胡志偉等民主黨年輕成員(都唔細了....),某程度在選舉上都是不得志的一群。

Anonymous said...

何事要做甘乃威?

Thomas said...

同胡志偉共事過,覺得幾可惜,當然個人性格亦有關係,但就係個呢個黨磨到呢班人變成一班「家嫂」,僥倖有一朝上到位做一區大佬,就會自我膨脹到誇張過啪咗一打「犀利士」(想知係點,可以自己試吓)。

「甘乃威化」只係一種人肉威化,用來形容一種被人「x到完全鬆化」嘅人生狀態。

咁你宜家仲想唔想做威化吖?